Nog 1 dagje - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Marscha en Berry - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Marscha en Berry - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje

Blijf op de hoogte en volg Marscha en Berry

07 December 2015 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Het is nu echt bijna zover.... Mijn backpack is gepakt. Mijn handbagage is zo goed als ook gepakt. Morgen doe ik er echt de allerlaatste spulletjes in en dan gaat mijn reis Down Under echt beginnen. Het besef dat ik weg ga is er nu zeker. Ook begint het al een klein beetje spannend te worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat het nog niet mee viel om mij backpack te pakken. Eerst had ik alles uitgestald op het bed (zie foto). Vervolgens een keuze gemaakt en toen geprobeerd alles erin te krijgen. Mijn backpack weegt nu nog geen 14 kilo. Vond ik zelf best een prestatie aangezien mijn koffer voor een weekje Turkije meer weegt. En nu ga ik zelfs 3,5 maand.

Vandaag is het ook precies 4 weken, voordat Berry ook die kant op gaat. Dus dat gaat ook erg opschieten.

Morgen vlieg ik om 13:20 Nederlandse tijd. Rond 6:45 Thaise tijd land ik op Bangkok. Hier heb ik een tussenstop. Om 8:30 vertrek ik weer en ga ik op naar Taipei (Taiwan). Hier land ik om 12:55 plaatselijke tijd. In Taipei heb ik een lange tussenstop. Gelukkig heeft Australian Backpackers, de reisorganisatie waarmee ik ga, een hotel geboekt. Ik hoop hier wat te kunnen slapen, douchen en een beetje uit te rusten. Om 23:00 plaatselijk tijd in Taiwan stap ik op mijn laatste vlucht naar mijn eindbestemming, Sydney. Hier zal ik om 11:20 Australische tijd (10 uur later dan in Nederland. Bij jullie 01:20) aankomen.
Hier wordt ik opgehaald door Australian Backpackers en dan kan het avontuur echt beginnen.


Ik wil iedereen bedanken voor de lieve appjes, smsjes, telefoontjes, kaartjes, mooie cadeaus en lieve woorden. Ik heb mooie afscheidsfeestjes en etentjes gehad. Echt super leuk!!
Ik ga jullie proberen zo veel mogelijk op de hoogte te houden via deze blog;)

Mijn volgende blog hoop ik te schrijven vanaf de andere kant van de wereld.

Liefs Marscha

  • 07 December 2015 - 22:18

    Marja Den Uijl :

    Lieve Mar-se-pas ( ja ja mijn koos naam voor je ),

    Geniet van dit mooie avontuur.
    Ben heel benieuwd hoe je alles gaat ervaren en zal regelmatig kijken naar je verhalen en avonturen.

    Knuff tante Marja


  • 07 December 2015 - 22:46

    Carlien:

    Hahahaha, waar gaat die tas met Marscha naar toe? Volgens mij zit Berry er gewoon stiekem al in....
    Nee hoor, 14 kg is hartstikke netjes! Je zult zien dat je niet eens alles zult gebruiken ;)
    Heeeeel veel plezier! Ik kijk al uit naar jullie verhalen, dan reizen we stiekem een beetje met jullie mee!

  • 08 December 2015 - 07:49

    Agnes:

    Ha Marscha,

    Goede reis en heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar je verhalen en ga je zeker volgen als ik daartoe ook in "de verre" gelegenheid toe heb.
    Ga er lekker van genieten!

    Liefs Agnes

  • 09 December 2015 - 15:18

    Ilonka Van Nierop:

    Hoi Marscha,

    Goede reis en geniet ervan!

    groetjes,
    Ilonka

  • 11 December 2015 - 08:07

    Marscha En Berry :

    Bedankt voor jullie lieve, leuke reacties. Gelukkig heb ik in het hostel in Sydney wifi, dus ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marscha en Berry

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 7582

Voorgaande reizen:

08 December 2015 - 19 Maart 2016

Down under en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: